Årets kick off startar fredagen den 11/10.
Vi samlas vid sporthallen kl 17:00 Och den avslutas Söndagen 13/10 i Kvidinge kl 7:30. Vad som händer där i mellan blir en överraskning.
Vi behöver hjälp med skjuts på fredagen av 5-6 bilar beroende på antalet deltagare.
På Lördagen mellan 8:00-9:00 behöver vi hjälp med skjuts av två bilar.
Fredagen - Lördagen 12:00 2 föräldrar
Lördagen 12:00 - Söndagen 2 föräldrar (kan vara samma alla dagar)
Hör av er med vad ni kan tänkas hjälpa till med så får ni lite mer info.
Nedan följer det praktiska:
På sig vid samling:
Kläder för utomhus aktiviteter och tunnare
jacka/fleece
Joggingskor
Packad ryggsäck (enligt nedan):
Ryggsäck (måste vara ryggsäck, sportväska med handtag går inte) VIKTIGT!!
Nedanstående saker ska få plats i eller på ryggsäcken lösa saker i handen eller
i plastkassar funkar inte!
Ordentlig Sovsäck (sovtäcke funkar inte)
Tunt Liggunderlag (luftmadrasser eller liknande ej tillåtet)
Kudde (om det går att få i ryggsäck)
Byxor och tröja att sova i (joggning/träningsställ eller liknande) en tunn mössa kan vara bra.
Ficklampa liten
Extra Underkläder (för ett ombyte)
Fylld Vattenflaska som rymmer minst 1 liter (PET flaska funkar bra)
Tandborste+tandkräm
Regnställ
Lämnas hemma:
Elektroniska prylar (mobil,iPad, gameboy etc.)
Godis, läsk etc.
Luftmadrasser
Innebandyklubba
Deltagaravgift
150:- betalas vid samlingen, anmälan görs via kommentar på bloggen, alt. SMS eller epost. senast tisdagen den 8/10
Mackan & Tony
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar